wtorek, 12 sierpnia 2014

Zaczynamy od nowa

Niestety musiałam zrezygnować i usunąć poprzedni blog z powodu pewnej usterki która mi bardzo przeszkadzała, a mianowicie taki duży, nieestetyczny pasek pod bannerem. Nie potrafiłam go usunąć. Niemniej jednak nie żałuję tego, lubię wielkie powroty :) 
Na tamtym blogu miałam nieco ponad 100 wyświetleń... Mało, wiem :P Mam nadzieję, że przekroczymy próg 100 odwiedzin, może i nawet uda Nam się zdobyć trochę więcej... ;)
________________________________________________________________________________

Na razie żegnam, jestem w trakcie robienia zupełnie nowego banneru oraz kopiowania starych postów. 
Z mojej strony to już wszystko. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)




2 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miły komentarz :-). Zajrzałam tu i martwi mnie jedna rzecz, a mianowicie zamieszczanie zdjęć bez podania źródła i domyślam się, że też bez zgody ich autorów. Znani oraz nieznani fotografowie zwierząt (i nie tylko zwierząt) raczej nie zgadzają się na umieszczanie swoich prac na nieswoich blogach, czy stronach. Wielka szkoda, że nie jest respektowane prawo autorskie twórcy, który wkłada w swoje fotografie mnóstwo pracy i wysiłku.
    Nie chciałabym, aby mój komentarz był odebrany jako atak. Po prostu wiem, jak się czuje osoba, której zdjęcia są zamieszczane przez osoby nie mające do nich uprawnień, bo już kilka razy tego doświadczyłam.
    Nawet jeśli kontakt z autorem zdjęcia jest niemożliwy, to wystarczyłoby podać adres strony, z której obrazek został pobrany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Postaram się nie popełniać tego błędu.

      Usuń